Informatie m.b.t. Corona virus

Geachte Hotel gast,

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u met bepaalde vragen zit omtrent het Corona virus en uw bezoek aan 1 van onze hotels.
Belangrijk hierin is de adviezen van het RIVM te volgen.

Als hotel hebben wij extra voorzorgsmaatregelenn getroffen om eventuele besmettingen te voorkomen. Zo is er de mogelijk om je handen te desinfecteren, ontsmetten wij meerdere malen per dag punten waar veel gasten in aanraking mee komen, en hebben wij het restaurant omgetoverd tot ontbijtruimte zodat gasten met meer afstand van elkaar kunnen ontbijten.

Ook vragen wij u als gast zelf ook uw steentje bij te dragen door regelmatig gebruik te maken van de mogelijkheid om de handen te desinfecteren, met pin te betalen en de lift niet met anderen te gebruiken. Met elkaar moeten wij ervoor kunnen zorgen deze Pandemie te stoppen.

Mocht u willen annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de partij via wie u heeft gereserveerd, het is namelijk zo dat verschillende partijen verschillende voorwaarden hanteren.
Als u via ons heeft gereserveerd hanteren wij de uniforme voorwaarden van de Koninklijke Horeca Nederland

Annuleringsverzekering

Hiernaast bieden wij momenteel een tijdelijke annuleringsverzekering aan welke u kunt aanschaffen voor 8% van de reserveringswaarde, u kunt dan zonder opgave van reden tot 2 dagen voor aankomst kosteloos annuleren (u hoeft niks te betalen afgezien van de aanuleringsverzekering). U dient de annuleringsverzekering binnen 48 na het maken van uw reservering bij ons via de mail aan te vragen

Mocht u via bijv. Booking.com/ Expedia/ Voordeeluitjes etc hebben gereserveerd gelden de voorwaarden van de externe partij en dient u via hen te annuleren. 

Dijkstra Hotel Group